2014. október 20., hétfő

Sziasztok!
Köszönöm a 64 rendszeres olvasót, az 5 kommentárt és a pipákat! Imádlak titeket. Ha jól számolom körülbelül egy hónapja rakhattam fel részt. Valószínűleg ilyen gyakorisággal fog jönni a többi is, most őszi szünet van majd meglátom mit tehetek értetek.:)
Kommenteljetek, pipáljatok, iratkozzatok fel, FB CSOPORTba még mindig lehet csatlakozni.
Nadia

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. fejezet

- Miért hívtál meg ide? – Kérdeztem Harrytől, miközben átvettem a kicsi italt a kezembe. A hideg ital reszketésre késztetett, ránéztem a fiúra egy apró mosoly kíséretében.

- Nem tudtam megállni abban, hogy rád gondoljak, tudod? – Meleg lehelete csikizte az arcomat, felpillantottam rá, mielőtt nyeltem volna. Határozottan tudom mit érezhet, kérdezd erről a zuhanyrózsámat mit gondol. – Táncolnunk kellene – ajánlotta fel önelégült arckifejezéssel, mire én elkukucskáltam más emberek irányába, mielőtt kiszáradt volna a szám. Nem volt valami természetes, ahogyan azok az emberek táncoltak. Úgy festettek, mintha egymáshoz ragadtak volna. Harry kuncogni kezdett, valószínűleg olvasott a mimikámból. – Gyere már. – Ujjai összefonódtak az enyémekkel és felhördültem halkan ezen érzésre.

Jó volt a kezét fogni, szép és meleg az én kis kezem az Ő hatalmas mancsaiban. Letettem az italom a pultra, mielőtt követtem a táncparkett szívébe. A kezei a derekamra tévedtek, a testem az övé ellen volt. – Ez így kemény piálás nélkül – mondta, mire bólintottam. A zene túl hangos volt és abban sem lehettem biztos mit mondott.

- Szerintem innunk kellene még többet. – Mondtam neki viccelődve, mert ez az egész táncoljunk dolog nem volt valami jó. – Maradj – mutogattam az ujjammal és eltűntem a tömegben vissza az innivalómért. Az ajkaimhoz helyeztem az italt, az égető folyadék marta a torkom, de kizártam ezt. Nem tudtam elhinni, hogy ezt teszem, de a férfi mellettem elvonta a figyelmem, szemével követte minden mozdulatom, míg kuncogott magában. Volt egy másik srác is mellette, szőke, hasonló hajjal. Azt gondolhatta, hogy ők milyen dögösek nem mellesleg a bárnál ülnek.

- Igen? – kérdeztem durván, mire az vállat vont, a barna szemeitől a szívem majd’ elolvadt. Szexin nézett ki, vagy csak az alkohol beszélt belőlem? A haja felfelé állt a feje tetejéről, bőrdzsekibe bújtatta vékony testét. Felsóhajtott, mielőtt kivette a szájából a cigarettát és eloltotta, füst szállt fel a fehér tárgyból.

- Még egy olyat a hölgynek – mondta a csaposnak és megforgattam a szemeim. Egy pöcsfejnek tűnt ez a fickó és valószínűleg az is. A szöszi csendben maradt, a klub fényei már a szokásosnál is jobban irritálták a szemem.

- Becca, mit csinálsz? – Harry tenyere megérintette a hátam egy kis részét és a sötétzöld szemei találkoztak a srácéval mellettem. – Baszd meg – suttogta, mire a szoba elkezdett lassan pörögni. Milyen fajta ital volt ez?

- Mi a faszomat mondtál neki? – Köpött feléjük Harry, mire azok meghúzták a vállukat. Megragadtam Harry fekete pólóját és álmosan rámosolyogtam. – Jól vagy? – Kérdezte és bólintottam, megharaptam az alsó ajkam, mielőtt nekidőltem.

- Táncoljunk, most – ragaszkodtam hozzá egy vigyor kíséretében, mire Ő összezavarodottan nézett rám.

- Mi a franc? Zayn, Niall… - Szorította össze a fogait, de mire megfordult, hogy beszéljen velük az ülőhelyek már üresek voltak és a két fiú eltűnt a látókörből.

- Nem beszéltek velem, esküszöm – mondtam neki és elengedtem a felsőjét. Mérgesen fújtatott, szemeivel a klubot pásztázta, valószínűleg még mindig a két idegen után kutatott. Mondta a neveiket? Talán ismerte őket. Milyen kicsi is a világ!

Elnézve Harry arcát simán látható volt rajta a düh. Erélyesen ragadta meg a kezem és húzott vissza a táncparkettre, én meg csak nevettem az akcióján. Az adrenalin szétáramlott a testemben, ez idegen érzés számomra. Egy italt ittam és máris spicces lennék, hogyan?

- Azok a srácok pöcsfejek – mondta Harry, mielőtt megragadta a fenekem és az ágyékát nekem nyomta. Úgy éreztem kezd bevadulni, de megpróbáltam nem erre koncentrálni. De ez nem volt túl könnyű…

- Nem beszéltek velem – kezdtem el inogni a zenére. Az zene lassult én pedig megfordultam, a fenekem nyomtam neki. Ringatózott a ritmusra és megragadta a csípőmet. Erőteljesen megfordított engem és a testének nyomódtam egy másik embernek hála, Harry egyhelyben tartott a kezeivel. A testeink igen közel voltak, nagyon dögös. A lélegzetem elállt, amikor megéreztem nedves, telt ajkait a nyakamon lévő szabad bőrfelületnek nyomódni. Felnyögtem az örömtől, amit a nyelve okozott nekem. Végül az állkapcsomhoz ért, egyenesen felfelé néztem. Miért történik mindez?

- Istenem, kibaszott gyönyörű vagy – nyögött fel és összetapasztotta ajkainkat. A mentolos ízet megérezve belenyögtem a szájába. Meg akartam állni, de az érzés, hogy valaki ajkai az enyémeken voltak iszonyat jó volt. Az ajkam mozgása lelassult, szitkozódtam a fejemben, folytasd Becca.

- Jól vagy? – Kérdezte újból, de ezúttal nem voltam benne biztos. Kiszabadítottam magam a fogásából és a halántékom kezdtem dörzsölni.

- Te bedrogoztál? – Érdeklődtem szájtátva, gondolkoztam azon miért érezhetem így magam és az egyetlen értelmes magyarázat az ital volt, amit Ő adott nekem. Elléptem tőle, az ajakaim nehezek voltak, az utóhatása annak, amit az előbb műveltünk.

- Mi? Basszus, nem. – Dadogott és lemondóan megrázta a fejét. – Te meg miről beszélsz? – Ragadta meg a kezem és az agyam túl lassú volt, hogy reagáljak valamit. Nem tudtam ellökni magamtól. Elszántan tanulmányozott a szemeivel, míg én keményen néztem vissza rá.

- Elvehetjük Őt a kezeid közül, haver. – A szőke hajú srác beszélt a hátunk mögül, elfordítottam a fejem, hogy jobban lássam. A másik nevetett mellőle, Harry valószínűleg ebben a percben józanodott ki.

- Mi a fenét tettetek az italába, ti faszok! – Harry elengedett engem, az öklével közelített – Zayné – suttogtam. A szemeim tágra nyíltak, de nem tudtam semmit sem tenni. Lassú üzemmódban néztem mi történik.

El kell tűnnöm innen, elmennem vagy valami. Vettem egy éles kanyart, míg bele nem ütköztem valakibe. Felnyögtem és megpillantottam Louis- t. Ez Louis?

- Becca? Mi a fene? – Ragadta meg a vállam és megkönnyebbülten felsóhajtottam. Ez Louis. – Nyisd ki a szemeid – mondta, én meg tettem, amire utasított. Mikor zártam be őket egyáltalán?

A szemeim megpillantották a harcot mögöttem Az emberek hátráltak, asztalok borultak fel. Megragadtam a felsőjét, mire az visszanézett rám.

- Vízre van szükségem, gyerünk – figyeltem, ahogy bólint és megragadja a kezem. Elvezetett minket a bárig és megittam három pohár vizet, visszanéztem a harcra, ami még mindig folyt. Különböző férfiak feketébe öltözve siettek a helyszínre, a karjánál fogták meg Harryt, akárcsak Zaynt. Láttam, amint a férfi suttog valamit Harrynek, mire az ellöki magától a biztonságit, bólint. Harry megcélozta a kijáratot és vissza sem nézett, itt hagyott.


Mi lett volna, ha Louis nincs itt? Ez a fasz itt hagy egyedül.

6 megjegyzés:

  1. Sziaa Nadia!
    Most találtam a forditàsodra :)) ès hihetetlenűl jò!!! <33
    Várom a következő rèszt c:
    Jahj IMÀDOM xd
    Üdv: Doxx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett! :)
    Várom a következőt!

    VálaszTörlés
  3. Drága Nadia!
    Nincsenek szavaim, egyszerűen fantasztikus rész lett. :D Nem bírtam magammal, így elolvastam a maradék részeket, de magyarul is tovább fogom folytatni.
    Harry az elején igazán jó fej, de a végére egy pöcsfej-bocsánat a kifejezésért :P
    Nem ég le a bőr a képéről, bedrogozva otthagyni Becca-t a klubban, legalább annyit mondhatott volna hogy bú..
    Na lényegtelen, frenetikus vagy, és várom a folytatást :D
    xo,
    Do

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó! Rebecca okolja mindenért Harryt :3

    VálaszTörlés
  5. Omg legyen már rész légyszí!!

    VálaszTörlés